bircicekannesii Serapcemre Gerçekten memnun musunuz bide 1 numara küçükmüş sanırım kalıplar diyorlardı 2 ile mi başlanmak gerekir
Serapcemre bircicekannesii ben 3nmrada başladm baby turcoya evt memnunum memnun olmasam nden kullanaym ki cocugunuz zayıfsa bir alırsınız