Merhaba ben 6+6 dayım, mide bulantim için nerdeyse 1 haftadır prilam aliyorum gece yatmadan önce iki tane ,hiç kusmam olmadi çok sukur ama bulantim hafif de olsa devam ediyor ,iştahım kapandi,acıktığımi hissediyorum ama hicbirsey yiyesim gelmiyor,mutfaği görmek istemiyorum ,yemek yapmak istemiyorum,üçe çıksam mı bilemedim, siz de günde 3 e çıkan kendini daha iyi hisseden oldu mu