Esrayenisen Arkadaşlar merhaba Yumurtalıkta 5 cm kist olup adette atanlar var mı tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz
teletabi Esrayenisen bende vardı canım. 14 yaşımdan beri kan kisti demişti doktorum. Adetle beraber kayboluyordu. Bir sonraki dönemde tekrar çıkıyordu bu yüzden adet dönemlerinde çok sancım olurdu