41+5 te suni sancıyla kucağıma aldım kızımı acilmam çok güzel ilerledi sancılarını güzel karşılar stres yapmazsan doğumun dahada kolaylaşır dayanamazsan epidural alırsın korkma suni sancı bir hormon dogumunu başlatıyor o çektiğini doğum ağrısı olarak bilirsen daha katlanılır olur senin için korkacaknbirseh yok canım ilişkiye girmenizide öneririm