catidaki_kedi newmomyys 13. E girdik. 3 gün önce öğrendik. Gördüm dedi ama yanılabilir bekleyin diyolar bakalım 1 ay sondaki kontrolü bekliyorum şimdi
elf0 newmomyys ben de 12 de gittm tahmini söyledi ama bi dahakine 16 da gidiyim diyorum kontrole hem kesinleşir belki o zamana cinsiyet
Moonlight1 newmomyys perşembe gideceğim 14+2 yim şu an ama bizimki yüzüstü yatıyor gösterir mi bilmiyorum
FKHA newmomyys persembe gittik 12+3 tüm o gün. Doktor çıkıntı gördüm ama emin değilim kordon mu yoksa erkek mi dedi 16. Haftam da çağırdı tekrar 🤷🏻♀️