Grkmkrkmz48 hic korkmaniza gerek yok, bana 3mm dendi burdaki tüm forumlari hatim ettim desem yeridir 😅 9.6 cikanlar bile saglikli bir minnosa kavusmus 🤲🏻 Tek basina ense kalinligi onemli bir bulgu olmuyormus, bazi doktorlar 2.5 mm e kadar bazilari 3mm e kadar normal kabul ediyormus hatta, ben icim rahat etmedigi icin doktorum da onerdigi icin nifty testi verdim sonucunu bekliyorum 😌 guzel haberler alacagim insallah 🤲🏻Siz de korkmayin hic 😌