KBTd KubraF ben yapıyorum Doktorum boyaya organik dahi olsa yasak koymuştu bende kokusundan dolayı mı deyince saç derisi emici özelliğe sahip kanına karışır falan diye söylemişti ama saçta nerdeyse 30-40bekliyor saç boyamıyorum ama kaşı ara ara yapıyorum 1-2dk kadar:/ etkilemek istemem 🌺
KubraF Gul33 gerekli olduğundan değil sakıncalıysa zaten yapılmaz da asıl sizin bu ne gerek var yanıtınıza ne gerek var?
Gul33 KubraF çünkü kimyasal, çünkü içimizde bir can taşıyoruz, kimsemin de sonuçlarından emin olamayacağı bir durum. Durup dururken neden riske atalım? Ayrıca postu gördüm yazdım, herkesin hoşuna gidecek şeyler mi yazmak amaç yoksa fikrimizi belirtmek mi
KubraF Gul33 ben önermiyorum diyebilirdiniz ne gerek var demek yerine fikir belirtmek sert çıkışmak değildir çünkü
Askiletotomsu Gul33 yazdığınız fikir belirtmek değil ki Ne gerek var cümle öbeği bir fikir belirteci degildir