Eslemezgi Sezeryanla doğum yaptım doğum yapalı 3ay oldu ama Regal olmuyorum ozamndan beri birde amiliyat olduğum yerde karnımın içinde batma var sezeryan olup böyle olan varmi sanki karnında birşey unutmuslarda o batiyomus gibi