minikbebegim19 Özele gidiyorum doktor bulunduğun ildeki devlete gidip nst çektir bana gönder her hafta Dedi. Ama burda doktor 1 tane ve randevu imkansız bulmak. Nasıl yapabilirim ki 😓
Defne2018 minikbebegim19 randavu bulmak imkansız zaten canım her hafta ama erkenden gidip sıra alabilirsiniz
Demirssmomm minikbebegim19 acilden giriş yaptırın, ağrım var diyin, alttan muayene olmayın sorun çıkarsa kendi dr gitcem diyin
Minigin_annesi0 minikbebegim19 devlet hastanesinde erkenden gidip sıra alaniliyosun canım sabah erkenden sıranı al sıranı beklerken nst çektir. Veya devlet doktoruna görünme nst çektir çık kendi doktoruna git
Karacagamze 32 ci haftadan sonra sıra almaya gerek yok bulnmadığı içn sabah erken gidiyosn 35.ci haftadayım de sıra al sekreterden
tazeannecik1 minikbebegim19 Haftan büyük olduğu içim randevusuzda alırlar canım nst çektirmek istiyorum ağrım var de
Minigin_annesi0 minikbebegim19 kuzum banada öyle dediler mesela muayene olmadan nst sırası alıp nst çektiriyomuşuz. Doktor sıramız gelene kadar. Sonra sonucu doktora gösteriyomuşuz
kbrckr1 minikbebegim19 devletteki doktora 35. Haftada gittiğimde artık her hafta gelmen lazım ama randevü bulamazsın sabahtan gel asistanlar ilgileniyor bişey olursa bize söylüyorlar demişti. Gelmişsiniz kaç haftaya geri çevirmezler heralde. Birde ben gittiğimde kadının biri muayene olmadan nst çektirmişti doktora öyle girmişti çektirdikten sonra doktora göstermek zor oluyor.