minikpandammmm evet her şeyi iyi ve uyumlu dedi haftası ile canım. Hatta benim gittiğim de 21+2 ydi haftamz. Ultrason da 21+4 çıktı. 2 gün önde bile 🌸🎈 400 gram da az değil. Bu haftalar da boy uzar. 22 haftaya kadar boy artar, Kilo yavaş ilerler. 22 haftadn sonra da boy yavaşlar, kilo alımı hızlanır 🎈🌸 korkulacak bişi Yok. Her şey normal yani. Ve ultrason cihazı ile bile farklılık oluyor.