Ygtalp mutluanneee puset kullandık ve çok rahat ettik şimdide hastane işleri vs olunca puseti kullanıyoruz yine
kartanesi02 mutluanneee ben ana kucağı kullanmıştım rahattı aslında ama bu defa pusetle çıkarmayı planlıyorum 😊
teletabi mutluanneee kucağımda çıkarmıştım ben🙈puset,ana kucağı almamıştım. Bikaç gün sonra hediye gelmişti. Ama puset daha rahat olur.
Ozlem2206 mutluanneee arabayla eve gidileceği için tabiki pusetle çıkarmanız gerekir güvenlik için ve zaten bazı hastaneler puset olmadan çıkartmaya izin vermiyormuş güvenlik sebebiyetinden dolayı