Gllsmm Pozitif olup doğum yapan var mı sonrasında bebeği veriyorlar mı yanınıza yakınınız girebiliyor mu nasıl oluyor
Melisaaaa3542 Ben covidim almadı doktorum bebeği ayırıyorlarmış 10 gün filan o yüzden bence vaktiniz varsa bekleyin
Melisaaaa3542 Gllsmm bekler sancı veya bebekte bişey yoksa bence sende bekle küveze alıyorlarmış ve göstermiyorlarmış yanına da kimse giremiyormuş tek başına doğuruyormuşsun benim yarın test vericem bakalım negatif çıkarsa alacaklar doğuma