T-N66 Kızlar ya bu gebelikte göbekte çıkan kıllar için nasıl bi çözüm üretiyorsunuz ne yapmamız lazım acaba bilgisi olan lütfen cevap yazsın
Demirssmomm T-N66 çokta tüylü değilim, sadece 1 kez yaptım, 1 kerede doğum öncesi anca çıkarda anca yaparım. Fatlı değil acı badem yağı kullanın kullanıyorsanız, tatlı badem tüylendirir
Dilantrkmn Yani ben de rahatsız olanlardanım hamileliğimin başından bu yana hep ağda yaptım herhangibir de zararını görmedim