medinermysa Merhabalar hamileliğimin 15. haftasindayim hastaneye özele gidiyorum acaba cinsiyetini öğrenebilirmiyim siz kaçinci haftada öğrendiniz ? 16. haftada daha net belli olur diyorlar bir hafta daha beklemelimiyim çok sabirsizlaniyorum 😌
Baykuss medinermysa ben devlette 11. Haftada öğrendim sonra özele gittim orası da erkek dedi 24. Haftadayım değişmedi çok şükür 🥰
ipekveannesi medinermysa Pozisyonu uygunsa net bir şekilde öğrenirsiniz. Ben 2.cocugumu da 14.haftada öğrendim.
medinermysa Baykuss benim en son kontrolüm 12. haftamdaydi doktoruma sorduğumda belli olmaz bir dahahi ay söylerim demişti şaşkinim şuan 🤦🏻♀️
BIR_SIYAH__HIAYESI63 Baykuss devlet bu kadar erken söylemez diye biliyorum siz mi sordunuz cinsiyeti ne diye doktor kendi mi dedi
Baykuss medinermysa sonradan değişen de oluyor o yüzden emin olmak istemiştir göbek bağı ile karıştırıyorlarmış erken olduğunda
Baykuss Fatmapekesen bilmiyorum bana hemen söyledi cinsiyeti biliyor musun dedi hayır dedim erkek bak pipisi dedi 😂
Ozgeozgul medinermysa bende 12. Haftada öğrendim kesindi ama yine de bekledim 15 de hala aynı bebek pozisyonu çok önemli benim hep tam bacak arasını gördüğü pozisyondaydı bebeğim
Baharburak Bize 12. Haftada erkek dediler özelde yine de 15. haftada tam belli olur dediler 15. Haftada kesin erkek olduğunu söylediler değişmez inşallah özel hastane söyler bence şuan