Anneoluyorummmm Bebeğim sol tarafıma toplanıyor yicem ya🥰🥰🙏🙏 hissediyorum böyle sert sert vucudu sizinde toplanıyormu 30+4 olduk🧿
Halime0638 Anneoluyorummmm sancin agrin olmuyorsa eger oyle kendi toplanıyor 😄 ama bende anlamadım benimkide öyle toplaniyo kafasi poposu sirti elleri ayakları her yerini hissediyorum 😆
Elfvli Anneoluyorummmm 38 haftalık olduk. Artik bu toparlanmalar acı vermeye başladı. Nefesimi kesiyor.
pusatmom35 Anneoluyorummmm 28 haftayım yarın ayağa kalkınca sağ tarafıma çok toplanıyor acıtıyor. Korkuyorum kötü bişey mi var diye
Nzr06 37 haftaligim valla canım arada Bir toplanıyor göbegimin üst kısmına çaydanlık gibi duruyor çok tuhaf bisiye dönüşüyor karnım
Halime0638 Nzr06 bende 37 haftalığım 😄 cok güzel oluyor demi ben çok gülüyorum öyle olduğu zaman heryeri görünüyor ama senin benzetmene ayrı güldüm çaydanlık 😆😆 cok sevimliler yaaa
Anneoluyorummmm @Nzr06 evet ya yamuk duruyor 😌 senın haftalarinda dahada hıssederım dimi böyle baya ayaklarını falan😁
Nzr06 Anneoluyorummmm hemde nasıl hissetmek bazen çok can yakıyor derin havaya kadar kalkıyor çok güzel ama ne kadar can acitsada her hareketi mutlu ediyor insanı🙂
Nzr06 Halime0638 Aynen öyle çok tatlı oluyorlar ama cidden öyle durunca aklıma çaydanlık geldi hatta eşime de dedim çaydanlık gibi dik duruyor karnım semsert sıivri oluyor😅
Anneoluyorummmm @Halime0638 Allah korusun dur dur sancı falan yok 😁 Ya valla öylegüzel kiii toplanması sol tarafı sevdi herhalde minnağim🥰
Halime0638 Anneoluyorummmm benimkide hep sagda toplanıyor du😄 ama simdi kocaman olunca artik toplansada toplanmasada her yerini görüyorsun simdi kendinin toplanmasından cok ben ne tarafa dönsem oraya kayıyor cok komik ya 😂😂😂
Halime0638 Nzr06 😄 evet guzel benzetme ankaradasin sanirim hangi hastaneye gidiyorsun doktorun kim acaba
Nzr06 Halime0638 Bilkent şehir hastanesinde kontrollerim sabit bı doktorum yok ama randevulerimi denk getirebilirsm haftada bire özlem gündüz var ona getiriyorum çok iyi ilgilenmesi