Kızlar merhaba, 18.haftama yeni girdim. 1 hafta öncesinde karnımda sertleşme oluyordu doktor magnezyum verdi. Bu iki gündürde bebeği göbek deliğimib 3-4 parmak altında kasıklara doğru aşağıda hissediyorum. Bu haftalarda olan veya hatırlayanlar varmı sizde durum nedir ?