Nzr06 37 haftaligız hamileliğimin başından beri bulantı hapını kullanıyorum birgün içmesen kafam yerden kalkmio artık bırakmak istiyorum psikolojik oldu sanırım bırakmak için nabmalıyım anneler yardım lütfen 😔😔
Hilalbasak Nzr06 cnm brnim bende 6. Haftamdan 37+3 . Haftaya kadar bulanti hapini kullandim hemde gunde 3 tane evet kusmalarim son haftalar yoktu ama bulantim tiksinmem vardi.Doguma gittigim gun 37+3 de bile bulanti ilaci alip oyle gitmistim😀😅😀🙂😆
Melek1111 Nzr06 bende 31 haftadayım hala kullanıyorum günde 2 tane .1 e düşürünce bile kusmaktan kendime gelemiyorum bir kaç gün .doktorum da onu bırak Gaviscon a geç dedi .bi türlü cesaretim yok sonuçta Gaviscon mide yanması için .benim ki bulantı
Nzr06 Hilalbasak Bırakmaya çözüm yok galiba doğuma kadar devam günde 1tane kullanıyorum kesiyor beni ama etrafimdaki insanlar bırak diyo psikolojik olur diyolar sürekli kullanırsın diyede doğumdan sonra kullanmadiniz dimi başka doğumdan sonra geçiyormu
Hilalbasak Nzr06 kuzumm valla korkuyordm dogumdan sonra devam eder diyee 😀😀😁ama yok tabiki geciyor .Hatta ik defa dogumdan sonraki gün kana kana kahvalti yaptim tiksinmeden bulanmadan .Simdi hatirlamiyorn bile bulanti yasadigimi .😀16 gun oldu dogum yapali
Nzr06 Melek1111 gaviskon mide yanması için banada verdide o beni çok kusturuyor kullanamıyorum bulantı ilacımı da yazmıyor doktor artık reçetesiz alıyorum doğuma kadar