semanurozturkk merhabalar kızlar bugün ilk kez doktora gittim a hastanesine jale hanım var 6 haftalık hamileyim şuan orada doğum yapan gidip memnun kalanlar var mı aranızda
OzlmDvg semanurozturkk selam, acaba devam ettiniz mi Jale hocaya, çok duydum çevremden iyi bir doktor olduğunu ?
Padfoot semanurozturkk allah o hastanenin cezasını vermesin ya geçen sene ne uğraştırmıştı bizi o ne biçim isimdir allah aşkına ya 🙄
semanurozturkk OzlmDvg jale hanım iyi bir doktor ama hastane değiştiricem hastane bana yetersiz gibi geliyor nedense