Giizem Ben bizzat şahit olmuş biri olarak,hamile birinin kola içmesine çok ama çok karşıyım,ablamın ilk çocuğu doğdu ve beyninde su toplanmış dediler 27 saat falan yaşadı sonra öldü, ikinci çocuğunda da aynı şekilde beyninde su toplanıyor dadiler,oda 35 saat falan yaşayıp öldü,ikinci bebeğe sadece otopsi yapıldı ve otopsi de doktor kolayı çok tükettiği için bebeğin kaldıramadığı bu yüzden gelişimini engellediğini ve beyninde su toplanmasına neden olduğunu söyledi,ben hamileliğimi öğrendiğimden beri sadece bi bardak belki içmişimdir oda çok ama çok canım istemiştir kendimi tutamamışımdır,o yüzden ben kesinlikle içmeyin diyorum