Sumiire ben hep takarım zaten önü arkası yok fakat sıkar mı bi zararı olur mu diye merak ettim. Bu arada özellikle önde oturunca takarım algısı çok yanlış geçirdiğim trafik kazasında önde kemerleri olmamasına rağmen iki arkadaşıma da bisey olmadı ben arkada kemerim takılı aylarca yattım, yürüyemedim. Başka bir kazada arkada Kİ kemersiz arkadaşım boynu kırılıp vefat etti salında arkada oturan daha çok sarsıldığı için hasar olma oranıda çok oluyor. O yüzden arkada da takmanızı öneririm 🙏🏻