22 haftalik olduk 10 gun kan ilaci kullandim sonra saglik ocagindn tekrar yazdirdim bir ay kullanman gerek dedi dr.
Ve eczaneye gittigimde kan ilacinin ismi farkliydi soyledim ama kadın aynı korkma dedi.
4 gündür ismi degisen ilaci kullaniyorum göz kararmasi baş dönmesi ve hic bulantim olmadi simdiye kadar bulanti basladi. Numarasi da yok arayamiyorum. Yan etkisimi diye düşünüyorum kullanip benim gibi olan varmi