Mothersbaby Gamzesariicam benimde 4 haftalıkken oluyordu kasılma vardı ve böyle sanki göbeğimi istemsizce içime çekiyorum gibi kasılma oluyordu şuan 5 haftalık azaldı. Herhalde rahim büyüyor diye olabilir
1vldndyrki Benim karnım adet olCak gibi sanki ağrıyo henüz 3+3. Korkuyorum daha önce de sağlıksız gebelikler yaşadım umarım bu sefer olumlu ilerlesin hepimizin. Sizc normal mi ?