Benim de karantinam pazartesi bitiyor. Salı gününe randevu aldım. 24 haftam dolduğu için rapor almak için gitmem gerekiyordu zaten o yüzden gidiyorum. Kontrol tarihim gelmese de giderdim herhalde. Bebeğimin hareketlerinde sıkıntı yok ama yine de kontrol ettirmekte fayda var.