minikcicegim_22 Kızlar 24 haftalık gebeyim ve şiddetli catı ağrım var ikinci gebeliğim sizlerinde böylemi?
Ahmetinannesi25 minikcicegim_22 ben de şu an 31 haftaligim benim de 24 de başlamıştı doktor a sordum normal dedi doktor
1prens1prenses1402 Benimde o haftalarda başladı suan 37 haftaligim daha da artı cok kötü bisey ya normalmis ama 😏
Nzr06 1prens1prenses1402 çatı ağrısı nasıl oluyor 37 haftaligim bende pek bişi hissetmiyorum bebek hareketlerindeb başka
1prens1prenses1402 Nzr06 ayyy ne güzel ben de ilk gebeligimde yaşamadım ama 2. Hamilelik zorladı çatı ağrısı vajina kemikleri ağrıyor yürürken otururken kalkarken falan