Bereeeeen3 Merhaba kızlar 15 haftalık hamileyim iki gündür belimin alt kısmında agrı var kalkınca yürüyünce zorlanıyorum😔 bu durumu yaşayan varmı normal mi ?
elisammmm Bereeeeen3 Bende 15 haftalık hamileyim aynı sıkıntıları yaşıyorum ilk gebeliğim neden olduğunu bilmiyorum 🤷♀️
Ayseparpar Bereeeeen3 benim 13. Haftada başlamıştı yattığım yerden desteksiz kalkamıyorum o derece doktorum normal dedi bebek yukarı çıkıyor korkulacak birşey yok dedi
Gamze__79 Bereeeeen3 bendede oluyo canım şu an 17+5 deyim ama 15 haftalıkken doktora sordum normal mi diye normal demişti
Kayaaelif Bende 15+5 haftalık oldum benımde öyle doktor da bana normal demıstı ılk gebelıgım bıde hep halsızım hıcbırsey yapmak istemiyorum
80Songul Kizlar cok normal bebek buyudukce bel genisliyo buda agri yapiyo bn 36 haftaligim ve ilk gebeligim halla agro normaldir gebelikte