Ben evde spora yeni başladım kızlar evde yatmaktan iyice lastik gibi oldum. Normalde fıtık var bende ondan korktuğum işin spor yapmıyordum. Resmen delilik . Keşke yapsaymışım yatmama rağmen bel ağrısı çekiyodum . Şimdi spor yapıyorum sıfır bel ağrısı . Birde egzersiz yapmak gebe kalmayıda kolaylaştırıyormuş , birde o sebebten başladım .