39+2..
Çok ağırlaştım. Bi ağrılar oluyor gece sabah geçiyor. Ne nişan ne su. Öyle uyukusuz endişeli yaşıyorum. Duanıza ihtiyacım var, siz annecikler dua ederseniz sağlıklıca kavuşuruz👼🏻 Bebeği olmayan, hamile olan, eşinden, başkalarından zulm gören tüm kadınlar dualarımdasınız🤲 Tüm kadınların içinde bir kız çocuğu var, ne kadar güçlü olsak da o kız çocuğu dualara ihtiyaç duyuyor❤️