Halimeuzun Merhabalar bebeği yan dönüp daha sonra başaşağı dönen var mı yan durması riskli dedi doktor ikinci hamileliğim ilki sezeryan Buda sezeryan olacak fakat bebiş yan duruyormuş ve doğumda riskmiş konu hakkında yorumlarınızı belirtirseniz sevinirim.
elfimiz-9800 Halimeuzun benimkide 37 de yan döndü ama banada sakıncalı gibi bi şey söylenmedi en fazla normal doğum yapamazsın dendi
Tugce_41 Canım benim 32 haftamda yandı bebek 35 . Haftamda gittiğimde baş aşağı dönmüştü ama bana yan durması tehlikeli gibi bişi söylemedi doktorum son hafta baş aşağı dönen bile duydum
Halimeuzun Tugce_41 sezeryan doğum yapacağım bu şekilde bebeği alamam dedi Ankara’ya gönderirim dedi birde hastaneye gidince bebek uyuyor nst düzgün çıkmıyor
Halimeuzun elfimiz-9800 zaten sezeryan doğum olacak yan durduğu için alması riskliymiş Ankara’ya gönderirim dedi haftaya dönerse gün verecek 37 haftalık şu an
elfimiz-9800 Halimeuzun yan durduğu için sezaryenda riskliymiş yani öyle mi bende aynı durumdayım da bu hafta doktora gidince sorucam bu konuyu çok merak ettim
Halimeuzun elfimiz-9800 evet yan durduğu için ameliyatını burda yapamam dedi doktorunuza sorunca buraya da yazarsanız çok sevinirim🌸