Sumeyye12012 Şimdi doktordan çıktım yumurtalarım iyi büyümüş 4-5 tane sağda 1 tane solda yumurtam varmış 21.7-22 mm olmuş Hemen çatlatma iğnesi vuralım dedi ovitrelle vuruldum şimdi ne yapmam gerekiyor çok heyecanlıyım inşallah hayırla sonuçlanır
nhkgcgt Sumeyye12012 yumurta boyutun büyük olduğu için bugün çatlar bnce değerlendir dün bnde iğne oldum 21.7 mm
se2206 İlişki günleri önerdi mi canım ona göre ilişkide bulunuyorsun çatlatma gününden 14 gün geçince test yapiyosun daha önce yaparsan yanıltabilir iğnenin etkisiyle
Sumeyye12012 benimmdunyamm valla kuzum yarın ilişki dedi bide salı günü dedi saat olarak söylemedi Benim bildiğim 36 saat sonra oda yarın akşama denk geliyor
se2206 Sumeyye12012 canm bna doktorum duphaston ile coraspirin vermişti iliski günleri bitince ilaçlara başlican dedi kan tahlili verene kadar duphaston bebek varsa tutunsun diye yoksada bırakınca adet ol diye
Cerenkubra94 Bende aşılama ile gebe kaldım. Çatlatma iğnesinden bir gün önce ilişki dedi sonra iğne 36 saat sonra aşılama ve aşılamadan sonraki günden itibaren bir gün arayla ilişki önermişti.
Sumeyye12012 se2206 duphaston vermişti geçen ay adet olayım diye geri içmedim gene adet olurum diye korktum
Sumeyye12012 nhkgcgt doktorda dedi bugün çatlar diye bugün ilişkiye girin demedi ama yarın girin dedi bugün de yapsak bi sorun olurmu
Suyldz06 Bende bugun oldum doktorum bana cumartesi pazar iliski olsun pazartesi gel dedi. 18 mm ile catlatma oldum.
Sumeyye12012 Suyldz06 bugün doktorum dedi 18 mm çatlamaz dedi geçen ay ben 18 mm di çatlatma vurmadık bu ay yükselince vurduk demekki her doktor farklı söylüyor canım