Busraaydiiin1 hic korkma. İnsaAllah degilsindir ama pozitif olsan bile bir cozumu bulunuyor Allahin izniyle. Bu arada benim gittigim hastane kadin dogum hastanesiydi. Ayrica bi hastaneydi yani. Nirmal devlet hastanesi nasil bir yol izler bilemem. Bebeginin hareketlerini surekli takip et, bol su ic, vitaminlerini eksik etme. Beslenmene dikkat et. Agzin hic bos kalmasin kuzum surekli biseyler atistir ye. En ufak ters giden birşeyde bisey olmaz diye dusunme. Ara ambulansi. Allah sifani versin insaAllah 💙