sema080117 Kızlar ben hamile kaldığımda ilk 3 ay mide bulantısı veya başka herhangi bir belirti olmadı 👎🏻 13.haftaya girdiğimden beri ara öğünü azıcık kaçırsam sürekli öğürme hissi, kusma isteği, baş dönmesi falan var sanki şuan da belirtiler başlıyormuş gibi🙄
Silasil Bende hamile kaldigimin 2. Haftasi kokulardan tiksinme basladi herkesin zamani farkli sanirim👌🏻