Kızlar ben şimdi bebişimin kıyafetlerindeki etiketleri temizledim. Yıkayıp ütülücem şuan 31+4 üm programda dogum çantanızı hazırlayın felan yazıyor diye başladım açıkcası bi yandanda evi temizliyorum.. hergün süpürüp toz alırsam temiz kalır diye düşünüyorum ev dubleks üst kata fazla çıkmamamz lazm😂 inanın öyle ağırlaştım ki gözüm aslında hiç bişey yapmayı kesmiyor ama mecburum zaman daralıyor ⏳neyse bişeyler eksik kalınca kafama takılan biriyim o yüzden şimdiden hazırlıklara başladım son günlerde bide dahada ağırlaşp yapamamaktanda korkuyorum açıkcası😴 siz ne durumdasınız bebiş hazırlıklarına başlayan varmı benim gibi :)