Gonca1 Merhaba tatlis Annemarie, 4lu test sonucum bugun cikti, acik spina bifida yuksek…. bunun tedavisi varmi? Basina gelen veya duyan oldumu Boyle bisey? Ne yapmaliyim sizce simdi??
prensessannesi22 Gonca1 sizi korkutmak gibi istemem ama bunun tedavisi yok. Kuyruk sokumunda su birikintisi oluyor bildigim kadarila.
Gonca1 Evet Halen daha kullaniyorum, imum ilacinin icerigindede vardir folikasit ve onuda kullaniyorum
ElfErk Gonca1 evet ilaçla düşük yaptım.. ama bunun seviyeleri var.. belki sizinki düşük seviyelerdedir.. benimki en ileri seviyedeymis..