adsmom Haftamdayım 2 haftadır meme uçlarım simsiyah kabuk oldu. Kabuğun bi yeri dökülmüş çok acıyor. Bu kadar erken başlayan var mı 🥲 doğumu tetiklemesin diye çok uğraşmak krem sürmek falan da istemiyorum ama böyle giderse doğumdan sonra çok zorlanıcam ve bu kabuklar bebeğin ağzına gider falan diye korkuyorum.
elfimiz-9800 adsmom canım nemlendirmek çok önemli sen nemlendir sür bi şeyler iki ellemeyle doğumu tetiklemez korkma 🤗
tazeannecik1 adsmom 34. Haftadan itibaren göğüs için krem kullanıyorum kullanmasam benimde kesin öyle olurdu,nemlendir tatlım göğsünü
Gmzeucr adsmom çok bastırmadan hafif zeytinyağı sürüp nemlendirebilirsin benimde meyilli yara olmaya ama ben sütekli zeytinyağı sürüyorum o yara olmasını rngelliyo
Gkces09 adsmom canım benimde hamileyken öyleydi ve şu an ciddi anlamda sıkıntı yaşıyorum mutlaka doktoruna söyle krem falan kullan
tazeannecik1 Polenpolen52 Lansinoh sürüyorum ama emzirirken kullanmıcam,bi de ayva çekirdeği jeli yaptım onu sürüyorum ☺️
Stmom Nasil yani gogusu ellemek birsey surnek doğumu mu tetikliyor? İlk defa duydum 26 haftadaki kuruluk var kremlenirken yağ sürüyorum doğumu mu tetikliyor yani bu
Fatmadumankorc adsmom gün içerisinde gümüş kapak takın gece yatarken de lansinoh göğüs ucu kremi kullanın yumuşacık oluyor ve emzirmeye başladığınızda da gümüş kapakları takın emzireceğiniz zaman çıkarın böylelikle yara da olmaz çok rahat emzirirsiniz