Rabis277 bu konuyla alakalı bilgim yok ama zaten pandemi olduğu için iki kişilik odada ben tek kalmıştım refakatçim kullandı boş yatağı da. Kapı süsü kimse takmamıştı kapıya zaten ziyaretçi saatinde bile kısa süre almışlardı içeriye sadece babayı 2020 de böyleydi şimdi nasıldır bilmiyorum