Arkadaşlar merhaba
Ben 15+5 günlük hamileyim son 2 saattir karnımın içi acımaya başladı, kasık ağrısı karın ağrısı falan değil bu, bildiğiniz karnımın içinin acıdığını hissediyorum sanki bıçakla kesiliyor karnımın içi de öyle acıyor😕 yaşayan var mı aranızda beni huzursuz etti 😔