Eminegezerr Kızlarrr 36+5 teyiz doktorum biraz erken dedi ama 2 cm açılmam var varmı böyle olan 🤦♀️ Ne kadar sonra doğum olur
Htc_31 Eminegezerr canım 37.haftamda 2cm açıklığım oldu ilk çocuğuydu 41.haftada kızımı normal doğum ile kucağıma aldım hiç belli olmuyor yani sağlıklı sıhhatli kucağına almayı nasip etsin rabbim inşallah
Gmzeucr Eminegezerr açılma olup olmadığı nstde belli oluyomu yoksa doktor muaynesiylemi oluyo nasıl anlaşılıyo açılma olduğu acaba
Betul00 2 cm acilma ile. 2 3 hafta gezende var . yarin doguranda:) fazla agir is yapma uzan dinlen istersen .. Allah yardmcn olsun:)