Nur343434 8+6 şuan.
Bende bi şikayet yoktu. Cumartesi kontrole gittiğimde idrardan sonra bi damla falan süt gibi beyaz damladığını söyledim. Mantar ihtimaline karsı idrar kültürü yaptırmak istiyodum cünkü. O normal gebelikteki akıntıdır sarı mı dedi. Evet silince de şeffaf gibi cok acık sarı gibi oluyo dedim. Normal o dedi. gel yinede bi kontrol edelim dedi. Bakınca da bayada varmış bi fitil yazıyım geçmezse daha etkili bişey veririm dedi bunu yazdı. Bende pazartesi başladım bugün 3.yü kullancam. Sabah kalktığımda yarısı cıkmıs oluyo nerdeyse. İşe yarayıp yaramadığını da ben anlamicam büyük ihtimal cünkü yanma kaşıntı yoktu onu doktor tekrar kontrol ederse görcek artık