tazebiranne_hg04 İkili tarama testinde bebeğin cinsiyetini öğrenen var mı acaba bir anne tarama testi sonucunda bebeğin cinsiyetini öğrendiğini söylemişti başka bu şekilde öğrenen var mı
Semaan tazebiranne_hg04 ben 2 gün önce girdim bana söylemedi göremedim falan dedi galiba ama benden öncekilere yine yorum yapmıştı cocugun duruşuna göre değişiyor canım hayırlısı o kadr çikolata kahve yemek yedim ama yine yok
elisammmm tazebiranne_hg04 Benim tarama testinde tahmin etti kız olduğunu 14+5 haftalık olduğunda kesinleşti 🌸
Ozgeturkk tazebiranne_hg04 Bebeğin pozisyonuna duruşuna göre değişiyor ben ikili tarama için gitmiştim bi şansımı deniyim dedim doktora cinsiyetini sordum o da söyledi
tazebiranne_hg04 Ozlem0133 Bende erkek hissediyorum başından beri bakalım bir kaç hafta sonra öğrenirim inşallah tarama testiyle 🙏🏻
Gozde0010 tazebiranne_hg04 13 cnm ama aslnda orda bi protein degeri var bn ordan anladm doktorumun tuyosuyla.
mercimegin_annesiii Gozde0010 bakabilirmisin canım peki gerçi ikiliyi 11+4 te yaptırdım ben ama https://imgyukle.com/i/o0tHE1
Karanfil_ tazebiranne_hg04 ben bugün gittim 12. Haftadayım kıza benziyor dedi ama net değil 16. Haftada gidicem öğrenmek için çünkü hep erkek hissediyorum
Gozde0010 Bebegim21 bayanin attgi fotoda fb hcg dye biyer var ordaki degerle anlasiliyr bn hic yanlmadim kiminkine baktysam 50 den assagisi erkek yukarisi kiz gercektnde oyle bnmde 134 kizim olacakmis 23. Haftadyiz
Karanfil_ Doktorunuz ikili taramada sizden gözünüzü kapatmanızı istedimi yarım saniyede olsa benden istedide sonradan aklıma taklıldı neden kapadım diye