Benim ablam yaptı bn yanında idim bebek 15 gün yoğun bakımda kaldı çok şükür şimdi iyi durumu suni sancı verip gün verdi dr gittik saçma sapan işlemler yaptılar birde en iyi Dr diye gittik ablam kanama dan bayıldı sabah 8de aldılar sürekli baktılar sonra saat akşam 6.15 oldu yani anlamadık bizemi denk geldi şükür şuan ikiside iyi ama doğum o zamana göre anlık bir gidişat bnce