5+6da devlet hastanesine gittim. Kese var bebek gözükmüyor dedi alttan muayene yapmıştı. 15 gün sonra tekrar gel dedi ben üzerimi giyinene kadar çıkmış doktor. Aşırı sinir oldum ilk gebeliğim biraz kanamam olduğu için devlete gitmiştim zaten özeller full doluydu. Pazartesi özelden muayene sırası aldım. Sizce 15 gün bekleyip özele mi gideyim yoksa pazartesi randevusuna gitmeliyim. Kese gözüküp bebek gözükmeyeniniz oldu mu bu haftalar da alttan muayene de