Kızlar selam bir kaç gündür sol kalçam ağrıyor belimin alt kısmı özellikle geceleri , birde ayıptır söylemesi tuvalete rahat çıkıyorum ishal gibi ama değil haftamız 38+3 oldu 👍 sizce doğum belirtisi mi yoksa ben artık doğsun istediğim için ona mı yoruyorum.