Feyza12 korkutmak hic istemem ama bende bebgmn hareketlerini az hissettgm hatta hic hissetmedigm zaman hastaneye gittm 33haftmda nst bagladilar ve doktor evet haklisn hareketleri az kalp atimi yavaslamis diyip yatisimi yapmisti hastaneye 1buck gun hastanede kaldm kalp atimlari dinlendi hep sonra taburcu oldum ve artik hep dikkt etmelisin bebgnn hareketlerine dedi 😔🙏bebek hareketlerini onemseyin.