Ozgamzeoz Benim pazartesi günü adetim bitiyor ondan sonra başlıcaz inşallah . Varmı bu ay bizim gibi deneyecek olanlar.
Deletedmom_29 Ozgamzeoz Nasipse 28 Şubat reglım bitiyor 1 Martta eşim izne geliyor ovülasyon testi yapacağım umarım Mart ayında güzel habeler alırız 🙏
babymoomss Eşim bugün geldi görevden takvime göre yumurtlama ayın 7sinde değerlendirdik ve değerlendirmeye devam edecem 21 Şubat gelecek adetim inşallah hepimiz hayırlı haberler alırız 🌸