___Havva27 Kızlar Allah aşkına bu bulantı ne zaman bitecek birileri 3 ay dyor birileri 4 ay bn ne yapacam ya gün geçtikçe daha kötü oluyorum sanki ne olucak böyle evim gözüm de kararmış hiç bir şey yiyemiyorum…
110710 ___Havva27 bi sabah bi bakmışsınız bulantı geçmiş inanın birden kesiliyor bulantı geldikçe kustum ben o şekilde rahatladım birde sosyalleşmek önemli evdeyken sürekli aklınız bulantıda olur.
Rabia344 ___Havva27 ilaç kullan canım yoksa asla geçmez 3 ay boyunca. Bende çektim serumlar haplar ile ayaktaydım. Mahvoldum 3 ay
1prenses_annesii Benimki 18. Haftada bitti hicbir sey yiyemiyordum bulanti ilaclari bir ise yaramadi ama inanin her bünye ayni degil o yüzden ne zaman bitecegi sizin kendi vücudunuzun karar verecegi bir sey
___Havva27 Rabia344 çok geçmiş olsun biz 3 ayı doldurduk 4e girecegiz. kusma ve bulantım çok fazla bu durumdan eşim de çok rahatsz beraber hiç bir aktıvite yapamıyoruz… Umarım çabucak biter
Rabia344 ___Havva27 çok sağol canım sanada çok geçmiş olsun. Evet canım benimde bitti 4. Ayıma girdim ama 3 ay boyunca neler çektim neler hiç bir şey yapamadık gezme değil temiz hava bile midemi bulandırıyordu inan ki
Happybsrn ___Havva27 4 ay ama ben 30larda tekrar yaşıyorum 😕 geçmiyor Allah’tan kusturmuyo alıştım artık,ama sabrım daralıyo 😭