Zeynep0806 bende 27. Haftalarda vajinada batma oluyordu iğne batar gibi 1-2 saniyelik hocam da erken doğum belirtisi bu dedi Progestan verdi 32 ye kdr kullanıcaz dedi ilaçtan sonra bu his geçti baskı oluyor böyle tuvalet gelmesi gibi ama bu tarz sancı olmuyor geçti ben de 32 oldum