Merhaba, ben bir hafta önce kontröle gitmiştim doktor düşük yapmam ihtimalim varmış dedi bir haftadır hep yatıyorum dün yine kontrolüm vardı gayet iyi gidiyo dedi ama silindiğimde hala kahve rengi lekeler çıkıyo oda bebeğin olduğu yerden geliyo dedi…sizede böyle bisey olmuş mu diye sormak istedim? 😔