adsmom biruykusuzanne kesinlikle katılıyorum, ben de şu sıralar uyuyamıyorum son haftalar diye o da benimle hep ayakta sağolsun, o da heyecanla bekliyor. Hak ediyorlar 🙏🙏❤️
Elfvli adsmom eşime doğum günümde altınbaş dan deri bileklik almıştım. Cok sık sürüyor. Oyle pahali da değildi . Yada bir saat olabilir. Ama ben dogum hediyesi almazdım 😁 en büyük hediye evladı olsun 🤭🥰
adsmom Elfvli :) bakayım ona da çok teşekkürler. Ben erkeğin de 9 doğurduğuna inandığım için alacağım 😅😅
Moniza Askpare şaka mısın sen bacım 🤣aramızda sakalastigimiz bir olay yoksa çocuğu yaparken de biliyordu bakması gerektiğini herhalde sen kocanin hirsini benim yorumumdan cikartmissin🧐
Moniza MomTB çok fenalar gerçekten bende eşime diyorum arada bana robot süpürge alsana yapamıyorum artık temizlik diye aşkım ben evi süpürür silerim sen yapma diyor 🤭🤭😊
canan08_ Barisinannesi ay ben fiyat sormamıştım gerçekten çok çok fazla tabi ki emeğinin hakkıdır ama öyle bir hediyeye bende o kadar bütçe ayıramam çok haklısınız 😔
Barisinannesi canan08_ https://instagram.com/portrecizsene?utm_medium=copy_link 2 kisi 350 dedi https://instagram.com/evimin_tablosu?utm_medium=copy_link burasi da resimleri yanyana getirip kanvas tablo yapiyormus 280 ile 360 arasinda ebatlara gore degisen fiyatlar verdi https://instagram.com/resimli_tablolar?utm_medium=copy_link burasi fiyat vermedi ama ustteki gibi olur bence
canan08_ MerveAknc https://instagram.com/portre_ankara2?utm_medium=copy_link Sayfa bu canım ama ben henüz fiyat sormamıştom bir arkadaş sormuş. 4 kişi olan bir kanvas için 2 bin TL demiş. Beni de bu fiyat düşündürdü açıkçası. Evet manevi olarak çok güzel bişey ama daha kullanışlı şeyler de alınabilir 🙈