adsmom Selamlar, yakında doğumumuz olacak. Ben babaya da hediye alınması gerektiğini düşünüyorum, sonuçta o da baba oluyor 🤷♀️ Fikirleriniz var mı sıradan olmayan ama erkeğin beğeneceği neler alınabilir? 🌸
seri4270 adsmom 😅😅çok düşüncelisiniz maşallah ☺️ Ama biz çekiyoruz herşeyini 9 ay ağrısını doğumu da biz yaşıyoruz baba hemen baba oluyor bir de mesela benim eşim karnındayken bişey hissetmiyorum diyor doğunca hissedecem diyor oğlumda öyle olmuş şimdi de öyle olacakmış😅
canan08_ adsmom bence çok güzel bir fikiir. Evet biz taşıyor olabiliriz ama ben şahsen eşimden bu süreçte çok razıyım. Ben naçizane şöyle düşünmüştüm hediyeyi eşimin annesi o küçükken vefat etmiş. Hastane de yada evde bebekle çektirdiğimiz bir fotoğrafa annesini de dahil edecek şekilde kanvas çizim yaptırıcam yapan bir sayfa buldum 🥰
Barisinannesi adsmom seyler var gomleklerin kol yenlerine nakis yapıyorlar cocugun isminin bi kolda yazdigi gömlek olabilir giyiyorsa esiniz
adsmom seri4270 yaa evet fiziksel olarak biz çekiyoruz ama bence onlar da ruhsal olarak destek oluyorlar ve etkileniyorlar. Bi de bir şeyler çekmekten ziyade baba olmak da çok büyük bir şey değil mi hayatta kutlanması gereken bir şey bence 🥰
Moniza seri4270 ben eşime bunu dediğimde sen bebisi 9 ay karnında taşıyorsun bense ikinizi 9 ay sırtımda taşıyorum demişti hala aklıma geldikçe gülüyorum hazır cevap kocam bey e 😅😅
Tubmavi seri4270 onlar da çekiyor valla her şeye ağlıyoruz duygulanıyoruz ağlamasam bile bebek de gerilmesin diye adam her şeyi alttan alıyor hem bunun için illa sıkıntı çekmesi gerekmiyor ki baba oluyor sonuçta benim hamileliğim hiç zor geçmiyor çok şükür ama yine de alır bu ağrı çekiliyor diye değil bu kadar önemli bir şey için annelik için babalık için alınan bi hediye.
seri4270 adsmom yani öyle bakış açısıyla tabi öyle şık bir saat olabilir içinde çocuğunun ismi yazan ☺️
Senays canan08_ buda çok güzel bir fikir eşimi de babannesi büyütmüş annesi gibiydi ne düğünümüzü görebildi nede oğlumuzun çok güzel hediye olur gerçekten ama biraz fazla mı duygusql🤧
adsmom Barisinannesi bende acaba spor ayakkabı aynısından böyle hem bebek hem baba alsam mı diye düşündüm. Bulabilirsme tabi yattığım yerden 😅
Senays adsmom benim çok zor geçti hamilelik sürecim kanamalar kusmalar ameliyatlar dikişler hep yattim 8 aylik olduk çok şükür bugunumuze ve Allah razı olsun esim bebek gibi baktı bi gün bile surat asmadi trendyolda beğendiğimiz bir saat vardi guess indirime de girince ben onu aldim eşime:)🥰🤎🤭
canan08_ Deletedmom154 https://instagram.com/portre_ankara2?utm_medium=copy_link ben bu sayfadan yaptırmayı düşünüyorum
Fnen adsmom bende alma taraftarıyım ❤️ Ama babalık hediyesi mi olur bilmiyorum 🤷🏻♀️ Baba oğul kombinlerinden tatlı bir şey bulursam almak istiyorum ama henüz bulamadım 🤦🏻♀️
Barisinannesi canan08_ 2 bin lira dedi 4 kisi icin fiyata 😔 el emegi hakli ama 2 bin de bana uymaz gibi
zeyneplikoglu7 Ben cam üstüne ultrason görüntüsü ve kare kod ile kalp atışıni dinleten altına çok güzel bir yazı yazan sayfa buldum aklimda o var ama bakalım değişebilir belki de :)