Duru03 Hamiş anneler 27+3 haftamdayım bugün kontrole gittim bebeğim 1 kilo 25 gram nasıl sizde durumlar bana az geldi 😓
aasenamerve Duru03 bence normal ben de 28. Hafta gitmiştim 1200 dü az geldi sordum normal demişti doktor. Ama forumda okuduğum kadarıyla 30-34 arası bi anda artıyor bebeklerin kiloları
Duru03 aasenamerve çok teşekkür ederim 😊 doktor normal dedi ama az geldi bana 3 ay kaldı şunun şurasında korktum
aasenamerve Duru03 bence normal aralıktaysa kıyaslamayın kimseyle çünkü genetik olarak minyon ya da iri olabilir bebekler siz yine de beslenmenize dikkat edin sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 😊
Duru03 aasenamerve amin inşAallah kendimde öyledim minyon ben 1750 gram doğmuşum bana çekmez inşAllah
aasenamerve Duru03 ben de 1900 doğmuşum ama 30 haftalığım ben iriymişim bile yani haftaya bakılırsa 😊